• Kaikkea lautasen ja lasin väliltä •

Katin Blogi

 


Keräkaali jakaa meidän rintamalinjat kahtia. Siitä joko pitää tai sitten ei. Minä kuulun niihin, jotka pitävät. Olen aina pitänyt. Ja niin pitävät lapsemmekin. Jo lapsuuden kodissani syötiin kaalia usein joko raakana tai kypsennettynä. Niin syödään meilläkin.

Aamiainen - tuo meidät kahteen leiriin jakava aihe. Toiset eivät syö aamiaista, ei todellakaan. Ja toisille se kuuluu jokaiseen aamuun, ehdottomasti.