Keräkaali jakaa meidän rintamalinjat kahtia. Siitä joko pitää tai sitten ei. Minä kuulun niihin, jotka pitävät. Olen aina pitänyt. Ja niin pitävät lapsemmekin. Jo lapsuuden kodissani syötiin kaalia usein joko raakana tai kypsennettynä. Niin syödään meilläkin.
• Kaikkea lautasen ja lasin väliltä •
Katin Blogi
Elo 11
Aamiainen
Aamiainen - tuo meidät kahteen leiriin jakava aihe. Toiset eivät syö aamiaista, ei todellakaan. Ja toisille se kuuluu jokaiseen aamuun, ehdottomasti.
Elo 10
Kesäkurpitsaspagettia
Hui, mikä sanahirviö tuo otsikko on! Ruoka onkin sitten ihan mielettömän maukasta.




